Όταν οι Μαρκετίστες συνηθίζουν να σκέφτονται σε μορφή funnels, μια σειρά από βήματα που καθοδηγούν τον χρήστη από την επαφή μέχρι την αγορά, η εικόνα συνήθως φαίνεται πολύ καθαρή και οργανωμένη. Όμως, στην πραγματική ζωή, όταν έχουμε να κάνουμε με ανθρώπους, η κατάσταση μοιάζει περισσότερο με ένα μπερδεμένο κουβάρι, παρά με έναν γραμμικό δρόμο!(βλ. εικόνα άρθρου)
Στην πραγματικότητα, οι χρήστες μας είναι ανθρώποι με διάφορα συναισθήματα, ανάγκες, και αντιδράσεις. Δεν ακολουθούν πάντα το συνηθισμένο σενάριο. Μπορεί να αποκλίνουν από τον προβλεπόμενο δρόμο, να αναζητούν πληροφορίες, να αλλάζουν γνώμη, ή ακόμα και να ανακαλύπτουν νέα πράγματα χωρίς να έχουν σχεδιασμένος “σωστός” δρόμος.
Και αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό! Είναι μια υπενθύμιση ότι, πίσω από κάθε δεδομένο και κλικ, υπάρχει ένα ανθρώπινο όν που σκέφτεται, αισθάνεται και ενεργεί με δικό του τρόπο.
Συνεπώς, ανεξάρτητα από την αποτελεσματικότητα των funnels και των μεθόδων, ας μην ξεχνάμε ποτέ την ανθρώπινη διάσταση του μάρκετινγκ. Ας είμαστε πρόθυμοι να ακούμε, να διαλέγουμε την ανοιχτή συζήτηση και να προσαρμόζουμε τις στρατηγικές μας σύμφωνα με τις ανάγκες των ανθρώπων.
Γιατί, στο τέλος της ημέρας, είναι οι άνθρωποι που κάνουν τη διαφορά, όχι τα funnels. 🤝💡 #ΑνθρώπινοΜάρκετινγκ #ΣκέψουΔιαφορετικά